top of page

Varumärkesstrategi

HC Nilsson Logga Grå

Många företag berättar VAD de gör och säljer. Väldigt få som berättar VARFÖR  och HUR det faktiskt går till. Att börja i den enkla änden och prata VAD utan att ha rett ut VARFÖR, är motsatsen till det vi människor attraheras av. I årtusenden har vi nedärvt förmågan att fästa saker i minnet genom att spela, leka, lyssna på eller berätta historier. Hur går det ihop med "köp det här!" eller "vi har rea här"?

 

Tänk om vi skulle berätta att det faktiskt går att höja priserna och sälja mer genom att göra precis tvärtom?

siam-inkluderingsmetoden-bergsskolan

STORYTELLING & PAKETERING "Hur kan vi berätta om den nya idéen så att många blir intresserade?"

ECP Airtech_Andas Framtid_edited

VARUMÄRKES- IDENTITET "Hur kan vi prata om mer än VAD vi säljer, för att särskilja oss från branschkollegor?"

Drömmen om glasträdet Barnbok

GRAFISK DESIGN "Jag vill ha hjälp med omslag och broschyrer"

HC Nilsson & Bohag Design

FÖRETAGS-FOTOGRAFERING "Vi vill ha bilder på personalen och vårt företag"

Mackmyra Illustration HC Nilsson

ILLUSTRATION & GRAFISK DESIGN "Vi behöver ett unikt uttryck som särskiljer oss"

Team A Olsson Hagfors

GRAFISK DESIGN "Jag vill ha en logga till mitt företag"

Marknadsföringsstrategi Barnbok Drömmen om glasträdet

MÅLGRUPPSANALYS & MARKNADSFÖRINGS- STRATEGI "Når vi rätt målgrupp & vad är de intresserade av och hur når vi dem?"

Relaterade länkar

bottom of page